Известие

Collapse
No announcement yet.

Вентилатор на парното 156 2.0ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    мосфета дали грее , се определя от Rds . Това е съпротивлението дрейн-сурс при отпушен транзистор. колкото по-голямо е толкова повече топлина . при ирфз44- 0,025 ома , при ирфз48- 0,018 ома , при ирф2903 - 0,0024 ома . слагайте нещо от рода на последния , то поне вече има такъв огромен избор на мощни Н канални мосфети, а че е заринато с ментаци е друг въпрос. само внимавайте дали съвпадат пиновете.
    точка

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      мосфета дали грее , се определя от Rds . Това е съпротивлението дрейн-сурс при отпушен транзистор.
      Да така е, но това при условие, че транзистора е отпушен напълно. Именно затова казах да провери стръмността на импулсите, за да може транзистора да работи само в ключов режим, без да преминава през междинни процеси. Ако това не е спазено, какъвто и Мосфет да вземе, все ще грее

      Comment


      • #18
        Колега, страхотно описание на проблем, благодарности. Един глупав въпрос:
        Кое точно тябва да се почисти, "пластините на колектора на вентилатора". Какво е това. Опитах да рзглобя вентилатора но неуспях, изтръсках го от магнитния прах, напъвах го но не се отваря. Пробвах го и работи ... , може ли да се разглобява вентилатора на алфа 156 2.0 ТС?
        Благодаря

        Comment


        • #19
          Здравейте имам един проблем с моята алфа 156 с парното и се нуждая се някои ако знае да ми каже какъв е този елемент дето сам го оградил и нещо номер ако може че са ми е изгорял

          Comment


          • #20
            Това е диод, вероятно ценеров. Но така без надписа по него не мога повече да кажа.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Имам следния проблем: След разкачване на акумулатора за около 5 часа ми изчезна парното (въобще не тръгва духалката, климатика и т.н) - Всички бушони и релета по колата са проверени. - Самият вентилатор с директен ток работи. - Управлението също е проверено и е наред. - Всички букси за напръскани с контактен спрей и проверени за нагар. НАЙ-МНОГО ме учудва това, че при престой на колата на контакт (без да е запалена) след около 2-5 мин. парното тръгва и работи нормално, до момента в който не запаля колата (тогава и 30 мин. да седи запалена не иска да тръгне парното).
              Регулатора му сменихме тези пушки майни и пак същото.. какво да правя? къде да търся проблема вече..
              Alfa Romeo 156 2,0TS

              Comment


              • #22
                Колега,
                Реши ли проблема? За съжаление от вчера съм в клуба на хората, свалили акумулатор и оказали се с повреда в парното. На мен не ми тръгва както мотора за парното, така и клапата която избира между въздух отвън и циркулация на този в купето. Чудя се от къде да го почвам.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Those Покажи съобщение
                  Колега,
                  Реши ли проблема? За съжаление от вчера съм в клуба на хората, свалили акумулатор и оказали се с повреда в парното. На мен не ми тръгва както мотора за парното, така и клапата която избира между въздух отвън и циркулация на този в купето. Чудя се от къде да го почвам.
                  Диагностика на климатика може да даде повече насоки.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Вчера намерих телевизионен техник, който работи - предвид празничните дни не беше лесно. Занесох му Шим регулатора с идеята да запои нови транзистори, обаче човека ги премери и каза, че е сигурен че са здрави и двата. След това презапои наново всичко по платката - даже и интеграла! Когато сглобих обратно ефект никакъв. На контакт след около 2-3 мин. тръгва и по някое време спира и край. Днес ще взема друго / 2ра у-ба/ ако не стане слагам ново. Дано в крайна сметка изобщо проблема да е там. Изкарах 2 дебели проводника и ги съединявам, за да може да се движи колата, че в това време без парно просто нищо не се вижда отпред.

                    Comment

                    Working...
                    X